Tema: Re: 40 KB Re: Reikia tv rekomendacijų
Autorius: Icetom
Data: 2014-11-05 16:36:40
> O kokius protokolus palaiko?

Naudojimo vadove tai nenurodoma, jei klausiate apie Samba, NTFS ar pan. Aš
viską dariau kaip šiame vadove ir man viskas veikė:
http://av.jpn.support.panasonic.com/support/global/cs/tv/network/netfs/index.html

Apie DLNA specifikacijose taip rašoma: RUI2.0/DTCP-IP/DMP/DMR/DMS

> Ar atsimena ir indikuoja kurie failai buvo žiūrėti, o kurie ne? tiek DLNA,
> tiek network share atveju?

Neturiu dabar š.m. teliko, kad į tai atsakyti? O tai taip svarbu? Jei buvo
žiūrimas koks failas ir vėliau vėl paleidžiamas, tai klausiama, ar norima
tęsti nuo tos vietos, ar leisti nuo pradžių.

> O iš iOS įrenginių video aukštyn kojom rodo ar jau išmoko apversti? 2012
> metų Panasius video iš mano pedofono aukštyn kojom rodo :)

Pabandžiau su VT60: vertikaliai filmuotą medžiagą rodo paverstą
(horizontaliai), horizontaliai filmuotą (kaip visur patariama filmuoti) rodo
tvarkingai iPhone 5S su iOS 8.1  ir paskutine TV Remote 2 versija.

> Beje, smalsu kodėl iki šio nei vienas TV gamintojas nerealizavo AirPlay?

Neturiu žalio supratimo apie tai. Čia gal Invertuota Panda ką daugiau
ino  - kaip ten kas yra su tuo AirPlay.