Tema: Re: Reikia tv rekomendacijų
Autorius: Sniegas
Data: 2014-11-04 11:36:17
Panasonic tikrai nėra niekuo geresni už kitus televizorius, paprasčiausiai
jie čia stumiami dviejų asmenų - Icetom ir Kukučio. Šita grupė visai
neseniai neoficialiai vadinosi omnitel.tv.panasonic.plazma. Bet va kai
Panasonic plazmų nebeliko parduotuvių lentynose ir Kukutis kažkur pradingo.
Pirk drąsiai Samsungą ir neapsiriksi.