Tema: Re: Reikia tv rekomendacijų
Autorius: qazi
Data: 2014-11-04 14:47:40
Ieskau sau panasaus teliko, tik pigesnio, tai parasysiu ka prisiskaiciau.
Nesu specas, tai jei ka blogai parasysiu, tai vietiniai ekspertai pataisys.
Panasonika tau jau patare - AS640. Berods neblogas modelis, bet kuom jis
isskirtinis taip ir nesupratau.
Konkurentai jam yra pvz. samsung H6400. Visur giria kad cia vos ne
geriausiai kokybes ir kainos santykis (55coliu kainuoja maziau nei 3000
lt.). Dar ziurejau Sony W8 serijos televizorius (w815, w829). Pagal testus
irgi geras, bet brangesnis. Praziopsojau nuolaida 20% daug kur buvo, tai
dabar nelabai ziuriu i juos nes man brangoki.
Linkstu prie samsungo.
Privalumai pries panasonica ir sony (kiek supratau pagal testus):
pigesnis
geresnis smartas,
geresnis 3d ir pora akiniu komplekte (berods panasonice reikia pirkt
atskirai),
mazesnis nei panasanico input lag'as (pats turiu xboxa. greiciausiai
skirtumo nepastebeciau, bet rimtiems zaidejams pataria pirkt sony kur input
lag maziausias).

Svarbiausia televizoriuje aisku kaip jis rodo, ir cia jau nuomones
issiskiria. Vieniems labiau patinka kaip rodo sony, kitiems samsung,
tretiems panasonic. Gerai butu paciam kur palyginti. Sau dabar galvoju apie
55h6400 arba 55h6670 (man labiau tinka dizainas). Tik reikia dar gyvai
paziureti. Tureciau daugiau pinigu, turbut ziureciau 55h7000. Gal kur
nusisnekejau, tai tikiuosiu kiti pataisys ir patars i ka dar atkreipti
demesi.