Tema: Re: Reikia tv rekomendacijų
Autorius: Icetom
Data: 2014-11-03 18:39:37
> ar man tik atrodo, ar TX-55AS800E smarkiai išlipa iš biudžeto (net ir
> optimistinio) - kaina beveik 6k?

Pagal aprašytus poreikius pasirodė kaip idealus sprendimas HD ir FHD turinio
žiūrėjimui (Direct LED su Local Dimming+Hexa vaizdo procesorius (praverčia
žiūrint SD turinį) + 1800 Hz IFC vaizdo apdorojimo judesyje f-ja, ekrano
paviršius ne toks blizgus). Dar minėjote, kad kambarys labai šviesus, tai
AS800 gali iki apie 500 cd/m2 skaistį pasiekti, AS640 iki apie 350 cd/m2.
Todėl man viskas ir susivedė į AS800E, ir sutinku, kad nepigus yra ;). Bet
paminėjęs ir AS640. Tas tai laisvai patenka į biudžeto rėmus bei turi
turbūt, kad geriausią rinkoje  1200 Hz IFC vaizdo apdorojimo judesyje f-ją
savo ar net brangesnių TV kainų kategorijoje.