Tema: Re: Apie Panasonic TV Anywhere
Autorius: Bronco
Data: 2014-09-20 06:34:12
On 2014-09-19 20:37, Icetom wrote:
> P.s. Per 65ST60 labai gerą wow visiems paliko "Star Trek In To Darkness"
> Blu-Ray filmo pradžia ;):). Mirtina tyla buvo ir išsiplėtusios akys nuo
> matomo vaizdo :).

Ačiū už idėją ką pažiūrėt ;) Šiaip, matęs aš jį kine, bet pažiūrėsiu dar
sykį mielai. Gali ir dar ką nors parekomenduoti, kas įspūdingai 3D
žiūrisi ;)

Šiandien su žmona pažiūrėjom "Maleficent", tai galiu drąsiai
rekomenduoti kaip 3D filmą visai šeimai - diedui patiks 3D efektai,
moterą kabins plėtojama meilės tema, o vaikams pati pasaka patiks, nes
ten visokios princesės, karaliai, fėjos, nykštukai, drakonai ir kiti
miško troliai :]