Tema: Re: Apie Panasonic TV Anywhere
Autorius: Kesha
Data: 2014-09-04 08:50:46

> [...]
> pristigo, tai siūlė jie man patys didesnį limitą, bet tuo metu nesugalvojau,
> kam man tiek pinigų gali prireikti kreditinėje, kai pirkiniams daugumoje
> atveju pakanka ir debetinės kortos. Kokiam swed'e, tai ir galvos nesukčiau,
> paimčiau kredito maksimumą, o paskui, dėl saugumo, limitus pats pasimažinčiau
> ebanke, o čia taip neišeina, deja. Kaskart visa epopėja, kol dasirauni iki
> banko. O iškart pasidaryti labai didelį kredito limitą, be aiškaus supratimo,
> kam tau jo tokio reikia, irgi neprotinga dėl saugumo.

Paranoja irgi nieko gero :) Paprastai visus limitus darau kiek įmanoma
max. Yra buvę, kad po vieno apsipirkimo automatu kas mėnesį
nuskaitinėjo tą pačią sumą, kai pamačiau po pusmečio (suma buvo
nedidelė), pasiskundžiau bankui, tai pakeitė kortą ir grąžino visus
pinigus, netgi per daug, t.y. ir pirmą mokėjimą, kuris buvo visai
teisėtas...