Tema: Re: Ats.: Apie Panasonic TV Anywhere
Autorius: Bronco
Data: 2014-09-16 19:45:04
On 2014-09-16 17:59, Sniegas wrote:
> O kokio svorio ta dėžutė? Aš kažkur prieš metus pirkau čiužinį -
> 1,60x200x0,25, vos dviese į 8 aukštą užvilkom. Planuoju ir aš 60" TV,
> bet reikės pagalvoti, kaip į namus užnešti ir kaip iš parduotuvės
> parsivežti.

Svoris pačio 65VT60 su stovu - 62 kg. VTW, spėju, bus dar simboliškai
sunkesnis, plius afigitelna dėžė, laidai, pultai, kažkokie tvirtinimo
kronšteinai, instrukcijos, tai gali dar 10 kg maždaug pridėt. Įvertinus
gabaritus ir tai, jog reik nešt kaip kiaušinius, tai tikrai yra ką veikt
dviem rimtiems vyrams :)

Dėžė rašo:

75.8" x 40.5" x 14.1"

konvertavus: