Tema: Re: Apie Panasonic TV Anywhere
Autorius: Bronco
Data: 2014-09-15 15:01:57
On 2014-09-06 14:30, Bronco wrote:
> Uff, dabar jau galiu - nupirkau :) Tik ką gavau patvirtinimą, jog
> siuntinys ruošiamas. Nekantriai lauksiu pristatymo :)

Tik ką atvežė, dabar krapštau pakaušį, kaip jį į antrą aukštą užvilkt :/
Kai pamačiau dėžę, pagalvojau, jog siuntų tarnyba sumaišė krovinius ir
man vietoj teliko didelę lovą atvežė. Gal net dvigulę :] Truputį
persistengė Panasonikas su dėže, IMHO, bet ji tikrai galėtų būti mažesnė
:) Tiesiog, storesnį kartoną naudot ir daugiau putplasčio, nes kažkaip
ten labai jau daug viduje niekaip neišnaudojamos erdvės.