Tema: Re: Ats.: Pad?kite pasirinkti TV
Autorius: Sail
Data: 2014-09-17 11:12:00
Na parduotuvej plazmos vaizdas tai isvis tragiskas, mirga zveriskai, ir
siaip nu nekas tikrai.

Namie patamsyje reikalas stipriai pasitaiso, bet tik patamsyje. Diena deja
mirga irgi ziauriai.

Priprast galima, nematyt tai neimanoma, ypac sviesiai pilkuose fonuose (kas
plazmoje kazkodel vadinama "balta")

Spalvos taip, liuks, nera priekaistu.