Tema: Re: Ats.: Pad�kite pasirinkti TV
Autorius: Bronco
Data: 2014-09-16 19:30:42
On 2014-09-16 17:53, Sniegas wrote:
> Sutinku su tamsta. Plazma geriau rodo už LCD, jei kalbėti tik apie
> vaizdą. Spalvos gražesnės.

Tai va to labiausiai ir reikia plazmos pirkėjams. Bent jau daugumai jų.

  Bet man nepriimtinas plazmos mirgėjimas,
> laikini išdegimai ir energijos sąnaudos. Nesu aš kažkoks video manas,
> man užtenka ir LCD su jo trūkumais ir privalumais.

Taip. Tikiu. Tiems kas smarkiai ir pastoviai mato mirgėjimą, kito kelio
nėra. Dėl laikinų išdegimų ir energijos sąnaudų, tai galima būtų
padiskutuoti, ar tai tikrai yra esminis teliko parametras, bet dėl
mirgėjimo neturiu argumentų. Jei man plazma smarkiai mirgėtų, tai būtų
liūdesys. Bet, tfu tfu tfu, mirgėjimą matau lygiai vienodai kaip dauguma
kitų žmonių - tik kai rodoma balta ar šviesiai pilka spalva dideliame
ekrano plote. T.y. 0.1% viso filmo laiko. O į tai atkreipiu dėmesį gal
kokį 0.01% filmo laiko. Manau, daug žmonių pirma sužino apie plazmos
mirgėjimą forumuose, o paskui jau ji atranda savo telikuose :)
Nežinotum, tai ir neieškotum ar neatkreiptum dėmesio.