Tema: Re: Padėkite pasirinkti TV
Autorius: Bronco
Data: 2014-09-16 10:35:34
On 2014-09-16 08:52, George wrote:
> Na, nuo 2009 metų žiūriu Panasonic plazma 42", tiesa, jauniausią Full HD
> modelį (beje - ekspozicinį), bet dabar šiek tiek keičiasi patalpų
> konfigūracija ir žiūrėjimo atstumas iš 3m darosi 5m, tai pamaniau, kad
> didesnį prioritetą teikčiau didesnei įstrižainei vs. matricos gamybos
> technologiją. Anuomet plazmos pasirinkimą lėmė turėtas kabelinės TV
> operatorius - analoginis INIT, kas visiškai ir absoliučiai pasiteisino.
> Su tuometiniais, panašios kainos LCD, šitos aferos nebūčiau išgyvenęs :)

Iš patirties galiu pasakyti, jog žmonės labai dažnai skausmingai
išgyvena perėjimą nuo plazmos, prie LCD. Būna ir išimčių, bet čia
dažniausiai tie, kurie nesuprato ką perka ir nemato, ar nesugeba matyti
vaizde skirtumų. O tokių žmonių esama dėl visiškai objektyvių
priežasčių, nes visi žmonės mato skirtingai, plius regėjimas, kaip ir
bet kurie kiti jausmai, yra lavinami arba ne.

Dėl dydžio ir atstumo. Asmeniškai man šitas "atstumo - dydžio -
technologijos" klausimas niekad nekėlė jokių rūpesčių. Reikalinga tik
plazma ir kuo didesnė. O kadangi pasirinkti technologiją nieko
nekainuoja, kainuoja tik jos kokybė ir dydis, tai ir renkiesi tik
plazmos seriją ir dydį, atitinkamai kišenės storiui. Simple.

O jei esi iš tų laimingųjų, kurie nemato jokio skirtumo vaizde tarp
plazmos ir LCD, tai perki LCD ir džiaugiesi gyvenimu. Dar ir elektros
kokių 10-15% sutaupysi.