Tema: Re: Pad�kite pasirinkti TV
Autorius: Bronco
Data: 2014-09-16 11:18:37
On 2014-09-16 09:49, Exx wrote:
> nu negali buti tokiu laiminguju, kurie neskirtu vaizdo plazmos nuo LCD.
> Tiesa as prie tokiu kadais save priskyriau, bet iki tol, kol normaliai
> paziurejau kaip rodo plasma ir po to paziurejau vel LCD. Pilkas juodos fonas
> tikrai bado akis, taciau pries tai nesusidurusiam zmogui (kaip man) tas buvo
> dzin ir gerai.

Aš tai suprantu, nes irgi matau. Bet aš negaliu ignoruoti faktų, jog
pilna žmonių, kuriems net parodžius kur reikia žiūrėti, jie nemato. Taip
yra. O kad visų žmonių regėjimas skiriasi, tai irgi mokslinis faktas.

Vieni geriau mato spalvas ir atspalvius, kiti blogiau. Tai, va, paimk
žmogų su prastesniu "spalviniu" regėjimu, pridėk tai, jog jis jo
nelavina, visada viską žiūri užsukęs maksimum spalvų ir kaip jam tada
įžvelgt plazmos privalumus? Jis tikrai jų nepamatys. Vien šiame grupse
pilna tokių dalyvių. Bet tai normalu. Juokinga yra tik tai, jog kai
kurie jų dar ir šaiposi iš tų, kurie mato plazmos privalumus. Faktiškai
gaunasi, jog jie šaiposi patys iš savęs.

Niekas turbūt iš gabaus kompozitoriaus nedrįstų šaipytis, jog jis girdi
kiekvieną atskirą natą, nes mol, aš negirdžiu, tai ir jis girdėti negali
:) Ar iš vyno degustuotojo, kuris, vos paragavęs, nustato vynuogių rūšį,
regioną ir net vynuogių derliaus metus, kai tau visi vynai yra tik
rūgštus gėralas. Bet čia kažkaip visi supranta, jog tokie jausmai, kaip
skonis, uoslė, klausa pas visus yra skirtingi, o su rega, kažkodėl
drįstama kvestionuoti kitų regėjimo sugebėjimus. Tiesiog patikėkit,
plazminiai telikai yra žmonių perkami ne iš mazochistinių poreikių, o
dėl to, jog tikrai matomas realus ir labai juntamas vaizdo kokybės
skirtumas.