Tema: Re: 3D grojimas
Autorius: locked
Data: 2014-03-07 09:56:01
"Icetom" <kaka@kaka.com> wrote in message
news:lf7dk0$a36$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai nori pasakyti, tam, kad atkurti Blu-ray įrašą telike turiu galvoje
> "įjungti" kokį MPEG4 ar VC-1 scenų (informacijos) atpažinimo kadre
> algoritmą, kad visai tai efektyviai suspausti ir t.t. Vieną yra video
> atkūrimas ir kas kitą video kūrimas, restauravimas, perkėlimas į
> skaitmeną. Jei aš užsiimčiau profesionaliu kodavimu, restauravimu ir pan.
> tada sutinku, man būtų įdomu ir reikalinga giliau susipažinti kaip veikia
> mpeg4 ar kokio kito kodeko algoritmai ir kokie jų privalumai ir trūkumai
> panaudojant medžiagos kodavime.

turi ar ne, cia jau tavo pasirinkimas. bet jei jau nusprendei nesigilinti i
ta sriti ir to krataisi su argumentais kad tau nereikia, tai tada ir tam
tikrose temose negali apie tai taip uztikrinai aiskint kaip dabar, nes
gaunasi viso labo pseudo specas :) tai ir siulau, nesiskeskim kur
nesuprantam, o kiekvienas likim prie to, i ka nusprendem gilintis ir
suprantam, nes paskui pasipila kazkokie pasiteisinimai, kam to reikia

> Kiek pastebėjau iš praktinės pusės, video srauto greitis (nepriklausomai
> pastovus ar kintamas) vienas iš pagrindinių video turinio kokybės
> sudedamųjų ir apsprendžia kokią turėsi vaizdo kokybę.

kitaip ir buti negali, nebent lyginti skirtingus kodekus, tiesiog tada
skirtumo pradzios ribos bus kitose vietose

> demonstraciniai video:
> - Restaurant Sequence, 1.78, 4K Down Conversion to 1080p
> - Restaurant Sequence, 1.78, 1080p Transfer
>
> Visi užkoduoti vienu ir tuo pačiu VC-1 kodeku bei panaudojant tą patį
> video srautą, o vaizdo detalumas skiriasi 4K konversijos (t.y. iš pradžių
> 35 mm juosta nuskanuota į 4K ir tik tada konvertuota į 1080p) naudai
> lyginant su tiesioginiu 35mm filmo juostos perkėlimu į 1080p.

tai yra normalu, ir galioja ne tik video, bet ir geimuose, foto,
downsamplinus visada graziau gaunasi

> Tai sakai (-ote), tam, kad vairuoti automobilį, turiu žinoti koks
> automobilio valdančiajame procesoriuje įsiūtas kuro žemėlapis? Na gal...

nu ir pritempei tu cia :) ne kad vairuoti galetum, o kalbeti apie tiuningo
technines detales, teigt kad vienas metodas geriau uz kita