Tema: Re: 3D grojimas
Autorius: Icetom
Data: 2014-03-05 16:50:40
> zodis konteineris siuo atveju 100% atitinka savo reiksme ir viska
> paaiskina, t.y. nera skirtumo kur tu tuos pacius bitus laikysi
> konteineris nesusijes su naudojamu ar nenaudojamu suspaudimu ir jo tipu.

Aš apie tai paklausiai, nes mačiau mkv kūrimo programėlėse video parametrų
keitimo meniu.

> lossless video kodekai yra lagarith, huffyuv,

Negirdėti šitie ir kaip žiūriu Premier jų nenurodo, vadinasi
nestandartizuoti ar nepaplitę
http://www.adobe.com/lt/products/premiere/extend.html#Supportedvideoformats

> kad butu prasme apie tai kalbeti ir kad turetum bent kazkoki sansa tai
> suprasti (o galu gale ir klausima teisingai suformuluoti),

Žinai (-ote) kaip sakoma: kvailų klausimų nebūna - būna tik kvaili
atsakymai...

> turi tureti gilesni technini supratima nei vien tik kadrai ir megabitai/s,

Tai nori pasakyti, tam, kad atkurti Blu-ray įrašą telike turiu galvoje
"įjungti" kokį MPEG4 ar VC-1 scenų (informacijos) atpažinimo kadre
algoritmą, kad visai tai efektyviai suspausti ir t.t. Vieną yra video
atkūrimas ir kas kitą video kūrimas, restauravimas, perkėlimas į skaitmeną.
Jei aš užsiimčiau profesionaliu kodavimu, restauravimu ir pan. tada sutinku,
man būtų įdomu ir reikalinga giliau susipažinti kaip veikia mpeg4 ar kokio
kito kodeko algoritmai ir kokie jų privalumai ir trūkumai panaudojant
medžiagos kodavime.

>  o ne pastovus srautas, zodziu visai ne ten ieskai priezasciu

Kiek pastebėjau iš praktinės pusės, video srauto greitis (nepriklausomai
pastovus ar kintamas) vienas iš pagrindinių video turinio kokybės sudedamųjų
ir apsprendžia kokią turėsi vaizdo kokybę. Užtenka palyginti 1080p BD rip,
kur dažniausiai vidutinis video srautas apie 6 Mbps ir originalą Blu-ray su
svyruojančiu 15-40 Mbps...

Taip, sutinku, kad be video greičio svarbu ir pradinis šaltinis. Yra, pvz.
Digital Video Essential Blu-ray diskas. Jame yra tokie du įdomus
demonstraciniai video:
- Restaurant Sequence, 1.78, 4K Down Conversion to 1080p
- Restaurant Sequence, 1.78, 1080p Transfer

Visi užkoduoti vienu ir tuo pačiu VC-1 kodeku bei panaudojant tą patį video
srautą, o vaizdo detalumas skiriasi 4K konversijos (t.y. iš pradžių 35 mm
juosta nuskanuota į 4K ir tik tada konvertuota į 1080p) naudai lyginant su
tiesioginiu 35mm filmo juostos perkėlimu į 1080p.

> todel ir sakau, kad labai jau kreivai ziurisi kai kazka leptelni, o is
> technines puses net pagrindu nezinai :/

Tai sakai (-ote), tam, kad vairuoti automobilį, turiu žinoti koks
automobilio valdančiajame procesoriuje įsiūtas kuro žemėlapis? Na gal...