Tema: Re: 3D grojimas
Autorius: apchy
Data: 2014-02-26 08:28:20
Taip rodo, bet buna, ripu, kuriuos stabdo, ne karta buvau uzsiroves, ijungus
transkodinga viskas susitvarko, tai supratau, kad procas teliko nelabai
paveza...
Is pradziu maniau, kad gal del to, kad per wifi, bet pajungus per kabeli
niekas nepasikeite
Ir cia USB flashkes rasimo/skaitymo greitis ne prie ko

"Dainiushas"  wrote in message news:leipg6$3ne$5@trimpas.omnitel.net...

1080p tikrai rodo ST60