Tema: Re: 3D grojimas
Autorius: Icetom
Data: 2014-03-04 10:33:22
> a daba aiskiau?

Taip. Dėkui už patikslinimą. Tas galios ir visokių mkv konteinerių atveju?
Pvz., jei įvilksiu kokį originalų TS į mkv nekeičiant jokių video parametrų?

> ar tu galvojai, kad jeigu perkoduojama is tokio paties profilio
> (bitrate,etc), i toki pati - kokybe nenukencia?

Aš maniau, kad įvelkant į mkb viskas išlaikoma tuose BD remuxuose ar kaip
ten jie vadinasi, bet net ir jei juose įvyksta kaip rašai, tada dar viena
priežastis naudoti BD "originalą" įdomaus filmo peržiūrai.

> (su belekokiu ne lossless algoritmu)

O kurie laikomi neusglaudintojo suspaudimo tipo video srityje?
"Konteienerio" tipo?

> tad jei jau del kazkokiu priezasciu atsiranda butinybe perkodavimui -
> perkodavimas i geresni bitrate tikrai pakenks maziau nei i originalo
> bitrate.

Čia jau man atrodo kaip šiaudu skęstančiajam pagal tai ką aukščiau
parašei+suderinamumo klausimas iškyla tada... Jei originalas yra su, pvz., 7
Mbps video srautu, tai kaip  (iš kur gaus trūkstamą video informaciją)
kodavimo varikliukas pasieks, pvz., 15 Mbps video srautą - interpoliuos,
kartos tus pačius kadrus?