Tema: Re: DVB-T priėmimas
Autorius: Sail
Data: 2014-02-07 08:35:42
Tai man nesyki tuteisiai yra sake - sneki geriau uz mus. Kazkur palei
baltarusijos siena paruoduotuvej pagalvojo, kad as is lenkijos. Nes
lietuviskai ten susisneket nu niekaip.

Nes is tikruju is Tv ismokau tikra lenku kalba, o tuteisiu kalbai tai tik
kazkokia tolima lenku kalbos parodija.

Ir ta lenku kalba dabar vis pravercia, nes visi keliai eina per lenkija.