Tema: Re: DVB-T priėmimas
Autorius: Caponi
Data: 2014-02-05 20:48:19
Isimciu visada buna, tos radijo bangos toks idomus daiktas, ne visada yra
buka tiesiogine priklausomybe nuo atstumo tarp boksto ir imtuvo, faktoriu
yra n+1 - ir reljefas, ir pasaliniai trukdziai - tarkim, jei normali
logoperiodine antena turi nemaza selektyvuma, t.y. orientuota i tam tikro
daznio signala "ignoruodama" tai, ko jai nepriklauso gaudyt, tai tos grazios
kambarines bbz ka gaudo, va tavo atveju kaip tik gal maziau visokiu
parazitiniu signalu aplinkui, o mieste etery toks siukslynas, kad ojojoj...
Ta, beje, ir Erksa dalinai pabrezia sitos antenos aprasyme:

"Pastaba : Nors gamintojo pakuoteje yra pazymeta, kad antena turi integruotą
filtrą nuo GSM mobiliųjų telefonų trukdžių, bet mes primygtinai
rekomenduojame naudoti papildomą DVBT / GSM filtrą , kuris tikrai efektyviai
apsaugos Jūsų televiziją nuo GSM trukdžių.
Specialų GSM fitrą ypač rekomenduotina naudoti kambarinės antenos atveju."

Bet kokiu atveju jei yra noro ir laiko, bei negaila pinigu vazinejimui iki
parduotuves, tai paeksperimentuot visada galima, bent jau mineta Lemona be
problemu antenas duoda pasibandyt, as kadaise irgi 3 skirtingas kambarines
buvau paemes eksperimentams, kurie nepasiteisino.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/