Tema: Re: DVB-T priėmimas
Autorius: Jonas Vingis
Data: 2014-02-06 16:54:28
2014-02-06 16:38, Sail rašė:
> Kai lenkijoj bunant zmogui pasakau, kad kalba moka tik is is TV, tai gerokai
> nustemba. Siaip bando speliot, ar mano zmona is lenkijos ar dar kas nors
> panasaus.

Kažkada dar kai buvau niolikinis atostogavau kažkur Molėtuose prie
ežerų, nu ir ten tokia lenkų šeimyna atostogavo su panašaus amžiaus
žavia dukra - nu tai pabendrauti teko ;) Ji labai nustebo, kad aš
lietuvis, anot jos su jų tipo lenkais giminėmis iš Wilno krašto jai
sunkiau sekėsi susišnekėti. Nekeista, aš juk išmokau tikros lenkiškos
kalbos, o ne to tuteišių rusiško slengo ;)