Tema: Re: DVB-T priėmimas
Autorius: Caponi
Data: 2014-02-04 21:30:12
Tikrai taip, fizika sunku apgaut ir antena turi buti antenos formos ne siaip
sau, o visokie mandrai susukioti dratukai graziam korpuse gelbsti tik
idealiom priemimo salygom (pats esu bandes kelis grazius kambarinius
variantus Rinktines g., Seskinej ir Fabijoniskese, nei vienu atveju
tenkinancio priemimo stabilumo nebuvo).

O siaip is praktikos Vilniaus mieste dazniausiai kaip kambarine puikiai
sueina (del nedideliu gabaritu) sita:
http://lemona.lt/index.php?page=item&i_id=145375

Jei jau kabint lauke, tada turbut teisingesnis variantas butu pasyvi didesne
antena, pvz.:
http://lemona.lt/index.php?page=item&i_id=157671

--
Caponi