Tema: Re: Sutarties nutraukimas
Autorius: Rimas
Data: 2014-01-11 23:57:13
On 2014-01-11 23:43, Sunday wrote:
>Ogo, kodel apie tai niekur neparasyta ir mergina man perskambinusiu is
>INITo to neminejo? Pasiule alternatyva - Vilniaus ofisas darbo metu irgi
>:D Prie progos pasidairysiu po ta Kauno Nekropoli  :)
>
>Beje, perzvelgiau 'atsakymus' cia nsukambejusius, tai isvados ne
>kokios... negi per 15 met7 McDonaldo maistas taip daugumai smegenis
>suminkstino, kad gal tik 3 suprato kad klausimas buvo ne apie
>isipareigojimus, o apie tai - ar privalomas fizinis buvimas nutraukiant
>sutarti ar visgi pakanka registruoto laisko :)

Normaliom imonem pakanka. Darbo reikalais nusiunciau hostingo tiekejui
 email, su prisegtu prasymu (skenuota, su antspaudu ir pan),
kad atsisakau ju paslaugu ir vsio. Dienos begi gavau atsakyma, kad viskas
 ok, pasitikslino pora smulkmenu ir viskas. Jokiu ten atvykit patys, siuskit
 registruotu pastu, dar faksu ir pan.

Tai cia kaip juridinis. O fizinius manau gaidina ir tiek. Nes kad ijungt
 paslauga, tai nichuja nereikia, nei kad vaziuotum, nieko. O kai
 atvirksciai, tai tada prasideda.