Tema: Re: Sutarties nutraukimas
Autorius: Ramaas
Data: 2014-01-08 17:08:08
2014-01-08 16:41, Sunday rašė:
> Klausimelis tokis:
> Ar norint nutraukti sutarti su kabelines tv operatoriumi (nesant
> isiskolinimu ir isipareigojimu) pakanka atitinkamo prasymo issiusto
> registruotu pastu.
>
> Ar operatorius turi teise reikalauti asmeninio buvimo pasirasant
> nutraukimo prasyma, motyvuodamas kad jam butina isitikinti mano
> tapatybes tikrumu :D
>
> Kadangi tokio operatoriaus kaip INIT klientu skyriaus darbo laikas
> skirtas tik bedarbiams ir pensininkams, tikrai nesinori gaisti darbo
> laika stovint eileje bei piko metu trenktis i miesto centra.

> [...]
Atidžiai perskaityk sutartį, ir jai sutartis nepasibaigus turėsi
sumokėt visą suma iki sutarties pabaigos ir net gali dar bauda pridėt
arba tik ją pagrasint kad uždės.
Jai sutartis pasibaigus tada nutraukt gali sutartį bet tik tas ant ko
kabelinė užrašyta, kitaip jie į kalbas neina. Atvykt turi savininkas
bet išskirtiniu atveju susitarus gali nuvykt į init kitas asmuo, nuveši
sutarties popierius, pasakai kodėl negali savininkas atvykt ir duos tau
popierius, tu pasirašai kitas nuveža ir sutartis nutraukta bet čia
išskirtinis atvejis gali jie to ir nedaryt per tarpininką. (man leido
taip daryt o kitam pažįstamui ne, gal nuo jų nuotaikos priklauso) reikės
savininko asmens dokumento.

R.