Tema: Re: Sutarties nutraukimas
Autorius: Sunday
Data: 2014-01-11 23:43:17
Ogo, kodel apie tai niekur neparasyta ir mergina man perskambinusiu is
INITo to neminejo? Pasiule alternatyva - Vilniaus ofisas darbo metu irgi
:D Prie progos pasidairysiu po ta Kauno Nekropoli  :)

Beje, perzvelgiau 'atsakymus' cia nsukambejusius, tai isvados ne
kokios... negi per 15 met7 McDonaldo maistas taip daugumai smegenis
suminkstino, kad gal tik 3 suprato kad klausimas buvo ne apie
isipareigojimus, o apie tai - ar privalomas fizinis buvimas nutraukiant
sutarti ar visgi pakanka registruoto laisko :)