Tema: Re: Sutarties nutraukimas
Autorius: Saulius74901
Data: 2014-01-10 08:47:13
Ner visiskai taip.
Pagalvokim gauni dovanu uz terminuota sutarti. Jei isbūsi visa laiką dovanos
tau lieka, jei ne buk geras grazink.
Paziurim kitaip - susimoki, kad turetum laisvę, bet vistiek niekur tos
laisves nerealizuoji. Jei nežinai ar tos laisvės tau reik apsimoka imt
terminuota, jei laisvės prireiks susismokėsi suteiktas nuolaidas, o jei
neprireiks nuolaidos liks tau.