Tema: Re: LG OLED TV
Autorius: fenix
Data: 2019-05-06 15:29:25
2019.05.06 14:25, Tomas rašė:

> Telikas kažkoks biudžetinis Sony, built-in playeris kuklutis ir nelabai
> džiuginantis. Dar tam sony tarp appsų įdėta kažkokia OperaTV (AKA Vewd)
> tai tame vewde yra Plex playeris (kuris aišku su serviio neveikia, o
> plex serveris kažkuo užkniso).
>
> Bet jei norint pažėt filmą reikia telike paleisti vieną appsą ir iš to
> appso paleisti kitą appsą, tai man jau nx, per daug sviestas sviestuotas
> gaunasi ...
>
> P.S. kalbant apie la piovrą - pasirodo kai kurie failai ten apskritai
> defektuoti, kompe irgi nerodo.

pas tave kompleksine problema: turinys exkliuzyvinis ir pagadintas,
kodekas bilekoks, teliko os - senobinis ir pan. vienintelis is tu dalyku
kuris, _imho_ geriausiai veikia tai butent serviio. tiesa, plex servas
gali veikti ir su kitais klientais, kaip ir elementarus serviio,
nebutinai naudotis plex klientu.

tavo veitoje telika as palikciau kaip monitoriu ir isigyciau kazkoki
isorini playeri