Tema: Re: LG OLED TV
Autorius: Mindaugas
Data: 2019-04-30 12:06:11
Ačiū, pabandysiu serviio pirmiausia.

<O kas trukdo pabandyti?>, kaip jau minėjau reikia spintas stumdyti, kad
prieiti, nėra paprastas fizine prasme pabandymas.

wrote in message news:qa9102$5k6$1@trimpas.omnitel.net...

2019-04-30 10:57, Mindaugas rašė:
> 1) Prisijungimas prie kompiuterio disko, ten pagal instrukciją
> suinstaliavau iš LG (https://www.lg.com/lt/parama/ismanus-dalijimasis )
> „Smart Share Media Link“, susiinstaliavo plex serveris, jis lyg ir
> pasileidžia biblioteką susikuria i firewall exeptionus įsirašo, bet
> telikas tiesiog "can't connect". Gal kokį papildomą apps'ą
> naudojat/ekomenduojat?

Dabar aš Emby naudoju. Plex nepatiko. O kol Emby appso WebOS'ui nebuvo, tai
paprasčiausiai per DLNA žiūrėdavau.

> 2) Kokie workaroundai žiūrėti 4k raiško/HD garso formato filmus. Nes dabar
> pajungta kompas -> receiveris -> telikas.
> Rezeiveris nepalaiko 4k, tai gaunasi vaizdo dopwnsiz'e i 1080p.

Žiūri filmus per teliko media plejerį (per tinklą streamin'i), o garsą
telikas receiveriui perduos.

> Jei pajungti tiesiai kompas -> telikas garsas, ar per HDMI/ERC pasiduos i
> receiverį HD garsas (kad telikas palaiko HD garsą, specifikacijose
> nurodoma, tai suprantu, kad gali dekoduoti tuos formatus, bet ar gali
> pass-thou perduoti nerandu)?
O kas trukdo pabandyti? Dėl HD garso perdavimo nežinau, bet IMO 4K yra
svarbiau nei HD garsas, negi 5.1 DTS neužtenka?