Tema: Re: LG OLED TV
Autorius: Bronco
Data: 2019-05-02 23:04:07
On 2019-05-02 21:31, Mindaugas wrote:
> Tik dabar toje idealioje "grandinėj" pasenęs rezeiveris stovi kuris
> downsizina 4k signalą....

Galima jungti direct prie teliko, bet, aišku, tai gero resyverio
problemos sprendimą tik laikinai atitolina...

> Užtai pabadžiau pasi..isti su teliko playeriu.

Kaip taisyklė, sekso požiūriu teliko grotuvai visada juos jusinančius
pilnai patenkina. Dėl to abejonių man nekyla.

> Einu prie išvados, kad totalus failure.
> Tiesa ant androidiniu teliku, kiek suprantu vlc veikia ir problemų nėra.
> m.

Kai telike Androidas, tai visada galima atrast kažkokį tinkamą appsą,
bet jis ne visada būna labai patogus. Šiaip, kai žmogus nelabai prie
hardwaro ir tinklų ir staiga gauna su kuo pasikrušt namie, tai gal ir
faina tai, bet kai tu ir taip toje srityje sukiesi, tai labai malonu
būna pabaigus darbus tiesiog atsidrėbt į fotelį, paimt į ranką
distancinį ir... tiesiog pasižiūrėt filmą. IMHO.