Tema: Re: Ziema i Vente
Autorius: fenix
Data: 2019-01-27 12:52:12
2019.01.26 10:11, Linas Petkevičius rašė:
> Kaadangi dabar jau vietoje (eit tikrai nesigaus, biski per blaivas) -
> guglink. Yra tyrimai, kur stipriausia kada fiksuota srove - 2 m/s ir
> butent uosto teritorijoje. Taip pat , kur sanasos didziausios, ir kur
> buvo projektuojamos krantines, apsaugoti nuo sroviu poveikio.  O ten
> turbut nereikia nuorodos, kad giliausios vietos?

....na, kad uosto akvatorija arciau baltijos poveikio - neabejoju.
juodkrante - ~25-30km nuo molo
nida - virs 50. nebeaktualu
taigi, klausimas apie tai, kokiais greiciais juda sroves 20 ir daugiau
km nuo molo. galiu pasufleruot, kad iki 1m/s ZIEMA po ledu ten toli ir
grazu. sakyciau 0.1-0.05m/s ribose. kitaip sakant, neaktualus poveikis.

> Nu ir dar turiu argumenta ad homine. Mano feja is tu krasto, mokslus
> baigusi toje srityje, diplominis is visokiu azotu, fosforu, zaliadumbliu
> judejimo mariose priklausoma nuo sroviu, bei deguonies ir maistiniu
> medziagu kitimas priklausomai nuo to. Ir darbo vieta paskutinius
> septynius metus periodiskai ant mariu kranto - nors ir valdiskas, bet
> darbas.

o kas tau sake, kad as ne is tu krastu??
p.s. apie zaliadumblius neismanau. patirtis praktine.