Tema: Re: Ziema i Vente
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2019-01-24 22:30:14
O jei nesigaus, nes bus uzsalusi - mirsi netikedamas ir man del to
pergyventi? Visi vietiniai ir zvejai apie tas sroves zino, zino kur
zvejoti (nes stinta neina pries srove, o salia), zino, kur nakciai
palapines nestatyt ant ledo, nes ten DAUG plonesnis del sroves, bet
vistiek sroves nera, nes tu netiki? Ir taip - ten daug hidrodinamikos.
srove priklauso nuo vejo, nuo to kiek ledo ar vandens atejo Nemunu,
kokia dalis tuo metu buvo uzsalusi ir kitu kriteriju.