Tema: Re: Ziema i Vente
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2019-01-24 22:02:09
Galiu pasakyti ne kaip JAUCIASI, o kaip MATOSI. Pora kartu teko
skraidyti virs mariu rudeni bei pavasari ir labai gerai matosi, kur
butent eina srove. Taip pat esu ir ejes skersai - nuo Drevernos iki
Juodkrantes ir nuo Ventes rago iki Nidos. Ir ledo storis ten kur srove
tikrai skiriasi.

Sestadieni taip pat busiu prie mariu. Jei nebus pilnai uzsalusios -
padarysiu nuotruaka, kaip ta srove MATOSI. O kartais, jei po uzsalimo
praejuios keios dienos taip pat matosi, kur ledas plonesnis, arba is
sangrudu suvarytas.

Suprantu, kad nemacius norisi is to padaryta juokinga, bet pries faktus
nepamyshi.