Tema: Re: Ziema i Vente
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2019-01-26 10:11:31
Kaadangi dabar jau vietoje (eit tikrai nesigaus, biski per blaivas) -
guglink. Yra tyrimai, kur stipriausia kada fiksuota srove - 2 m/s ir
butent uosto teritorijoje. Taip pat , kur sanasos didziausios, ir kur
buvo projektuojamos krantines, apsaugoti nuo sroviu poveikio.  O ten
turbut nereikia nuorodos, kad giliausios vietos?

Nu ir dar turiu argumenta ad homine. Mano feja is tu krasto, mokslus
baigusi toje srityje, diplominis is visokiu azotu, fosforu, zaliadumbliu
judejimo mariose priklausoma nuo sroviu, bei deguonies ir maistiniu
medziagu kitimas priklausomai nuo to. Ir darbo vieta paskutinius
septynius metus periodiskai ant mariu kranto - nors ir valdiskas, bet
darbas.