Tema: Re: Vilnius-Australia su ilgesne pertrauka
Autorius: bezas
Data: 2018-10-17 10:33:24
planas buvo adelaide-uluru-adelaide.
civilizacijos ten nedaug. Rysio nera, degalines kas 200-300km.
pakeliui i alice springs vienas didesni miestelis cooper peddy berods
vadinosi, ten nakvojom.
toliau outbacke degaline tai viskas viename
baras/bankas/pastas/viesbutis/autobuso/stotele/muziejus/kulturos centras...
uzsilenkem nuvaziave virs 1000km. mums pasiseke kad sustojo pakeliui
vaziuojantis auto tralas(road train). Tai nusikele viena auto, uzkele
musu graba. tad mums dave ta nuo tralo ir vaziavom kartu 180km iki
artimausios degalines kur buvo rysys kad paskambinti galetumem. Tada ten
tris dienas su vietinais aborigenais ir sedejom. Nu buvo strioko kaip
reikiant tuo momentu. Svarbu vandens daug tureti, nes pavesi 42, tai
buteli vienu uzsivertimu isgeri.