Tema: Re: Vilnius-Australia su ilgesne pertrauka
Autorius: bezas
Data: 2018-10-16 15:03:33
na manau kas paklius tas ir tinka visur bus ka pamatyti.
Paciam teko SG permiegoti diena pakeliui i australus. kad ir antra kart
jau buvau bet yra ten ka pamatyti minimum savaitei. Labiau ziureciau ar
normalus laikai susideda. Kad pvz nakti skristi o ne diena. Plius gal
atgal skrendant galima dar per kitur gristi.