Tema: Re: Vilnius-Australia su ilgesne pertrauka
Autorius: bezas
Data: 2018-10-16 15:50:16
Man didziausia ispudi paliko didysis barjerinis rifas.
Cairns po atograzu miskus gan idomu, koalas uz $$$ galima pagniauzyti.
Demo misku versija matem per great ocean road. Sidnejuj buvom per
Australijos diena sausio 2x kazkas. Tai labai viskas popsiska buvo
fejerverkai lektuvai laivai veliaveles etc.
Adelaide nieko gero. Great ocean road visai nieko tik emem su gidu. Su
gidu ir pingvinu paziuret melbourne varem. Iki uluru nenuvykom suskilo
toyotos variklis vidury keliones. Tai gal skristi nieko ideja :D
Abejoju ar kazkam ten idomu tos teises outbacke. Jei prie uluru imsi
auto nuoma tai kiek skaiciau lengvosios auto ten uztenka. temperatura
sausi buvo 40+
Ai dar blue mountains verta koki rimtesni taka praeiti.