Tema: Re: Vilnius-Australia su ilgesne pertrauka
Autorius: spam
Data: 2018-10-17 09:10:15
Važiavot nuo Adelaidės link Uluru, kaip suprantu. Iki kur nuvažiavot?
Ten paskui kuo arčiau Uluru tuo labiau "the bush". Kas kiek km ten
viešbučiai, degalinės?
Kaip pagal pradinį planą iš Uluru planavot nusigauti į Melbourne? Irgi
mašina? Man tai patinka važinėti tokiom Marso tipo vietovėm, bet galvoju
gal būtų jau per daug :)