Tema: Re: Palapine
Autorius: Airius
Data: 2009-06-03 08:24:17
pats pries pora metu pirkau "Coleman" palapine laisves ture, tiesa, mano
palapine keturviete.
Bet is principo esu labai patenkintas tiek kokybe, tiek funkcionalumu sios
palapines. Taigi rekomenduoju pasiziureti ir sio gamintojo palapiniu.
uz savaja mokejau apie 700 lt, bet pamenu, kad mazesniu tikrai buvo uz
450-550.