Tema: Re: Palapine
Autorius: Plootas
Data: 2009-06-01 12:09:09
jei kam idomu, as irgi rinkausi siam sezonui.
issirinkta Husky Burton
http://market.yandex.ru/model.xml?hid=91519&modelid=2190398

Pliusai:
- erdvus vidus tiek auksciu tiek plociu (2.5 zmogaus)
- gera ventiliacija. ja dar pagerina is dvieju pusiu isejimai
- du prieangiai is abieju pusiu, daug vietos daiktam susideti
- lengvai pastatoma

Minusai
- sveria 3.4kg (minimalus 2.9), galetu buti siek tiek lengvesne...
- itartinai plonas dugnas, kol kas neisbandyta ant kieto pagrindo bet
ziuresime kaip atlaikys