Tema: Re: Palapine
Autorius: tarum
Data: 2009-05-30 12:16:16
Nebloga, bet labai sunki. O siaip kiek esu states palapine per dideli lietu,
niekad nemaciau problemos, kad pirmiausia pasistato vidinis sluoksnis.
Reikia tik apsigaubti isoriniu sluoksniu ir pastatyti bunant po juo. Zinoma,
kai pirmas pastatomas isorinis sluoksnis yra privalumas, bet jei jo nebutu,
tai nebutu didelis trukumas.

Labiau atkreipk demesi i ventiliacija. Jeigu svoris nerupi, tai du
prieangiai siuo atzvilgiu tikrai gerai. Priesingu atveju zinok, kad didelis
atsparumas vandeniui reiks kartu ir prasta oro pralaiduma.