Tema: Re: Lanzarote vs Fuerteventura
Autorius: PxYra
Data: 2018-07-31 18:29:08
nu fejai galetum skirt diena dvi aprodyt fuerte, graziausias pakrantes
vietas, El Cottilo pietini pliaza tai reiktu pamatyt (banglenciu mokykla) ir
Los Molinos, nuo El Cotillo neskubant varant i siaurie (keliu km spinduliu)
ir labai grazus laukiniai pliaziukai, ilankeles ir t.t. mes su feja
neskubant per 3-4 dienas su masina aplekem visas idomiausias fuertes vietas,
viskas zjbs tenais jei nelendi i giluma....vejas tai uzkniso negyvai..
P.S. Jei aktualu masina nuomavaus oro uose is Cicar, 30eur depositas, masina
seat leon mechanke 2015, neuzdrozta, tiko visa debit kortele, savaitei ~120
gavos