Tema: Re: Lanzarote vs Fuerteventura
Autorius: Bronco
Data: 2018-07-28 23:55:20
On 2018-07-28 22:27, CodeC wrote:

> tenerifej pacioj savyje daugiau skirtumu nei tarp anu dvieju :)

Tenerifėje buvau, jo, tem skirtumas nuo Fuerteventūros didžiulis.

> as zadu aplankyt visas iki vienos
> salu ir tikiuos ne po viena karta. jau buvau 4-se berods.

Aš taip pat varau į visas iš eilės, tik taip jau gavosi, jog
Fuerteventūroje buvau be žmonos :)

> lanzarotej is esmes yra daugiau visokiu idomybiu ir veiklos. submarine
> safari, camel safari, geo grilis, sviezias ugnikalniu parkas, kur
> showmenas zole uzdega ir vandeni uzverda zemes pavirsiuj, visokie kiti
> Manrikes kurybos sedevrai.

Skamba daug žadančiai ;) Gal iš tikro apsieisim be Fuerteventūros.

> na 2 savaites ner mazai. gali pamatyt abi. as tuomet savaite gyvenciau
> vienoj, ir savaite kitoj. tai kaip nori :) pamatyt tikrai yra abiejose ka.

Mano gyvenimo filosofija yra tokia, jog gyvename per trumpai, jog po du
kartus į tą pačią vietą važiuot :) Na, bet Fueteventūroje man realiai
labai patiko, gal kada nors dar atskirą pakortiną kelionę į ją
susiorganizuosiu.