Tema: Re: Lanzarote vs Fuerteventura
Autorius: CodeC
Data: 2018-07-28 22:27:41
On 2018-07-28 00:14, Bronco wrote:

> Na, būna gretimos salos labai panašios, persikeli ir nesupranti kam tai
> padarei :) Nežinotum, jog čia kita sala, tai ir neatspėtum. Tai, va, ir
> įdomu, ar nebus ten tas pats. Nes tokio skirtumo, kaip su Tenerife, tai
> tikrai nesitikiu.

tenerifej pacioj savyje daugiau skirtumu nei tarp anu dvieju :) ten
teide su savo 3700m daug ka keicia tarp siaures ir pietu. bet man pvz
apskritai kanarai yra traukos centras, as zadu aplankyt visas iki vienos
salu ir tikiuos ne po viena karta. jau buvau 4-se berods.

> Wow! :]

lanzarotej is esmes yra daugiau visokiu idomybiu ir veiklos. submarine
safari, camel safari, geo grilis, sviezias ugnikalniu parkas, kur
showmenas zole uzdega ir vandeni uzverda zemes pavirsiuj, visokie kiti
Manrikes kurybos sedevrai. fuerte daugiau laukine, geri papludimiai,
plezai, bangos, kopos, siek tiek kalnu ir serpantinu. aisku nera ka
lyginti su tenerifes mascos ar anaga serpantinais :)

> Man Fuerteventūroje labai patiko, aš ten mielai ir antrą kartą pabūčiau,
> tik va klausimas dabar pasistojo, skaldyti tas 2 savaites atostogų į dvi
> salas ar pabūti ramiai Lanzarotėje ir nesiblaškyti...

na 2 savaites ner mazai. gali pamatyt abi. as tuomet savaite gyvenciau
vienoj, ir savaite kitoj. tai kaip nori :) pamatyt tikrai yra abiejose ka.