Tema: Re: Lanzarote vs Fuerteventura
Autorius: CodeC
Data: 2018-07-28 22:30:47
nu bet dvi savaites lanzarotej jau rimtai reik pasiplanuot ka veikt.
kokioj tenerifej tai ir menesio mazai, jei nuosirdziai :)
lanzarotej as per berods 11 dienu pamaciau tikrai viska. ir viena diena
tiesiog prageriau, nes nebebuvo ka veikt, o skura ir taip luposi, tai
ant saules kept nebuvo kaip.
kelto nebeprisimenu. senai tas buvo.