Tema: Re: Kas idomaus aplink Alicante?
Autorius: svyt
Data: 2018-01-18 17:14:34
Nu jo, Barselona ne ispanija :) kitas klimatas, kita gamta ir
 architektura. Nes pati ispanija tai faktiskai dykuma, prie
 kiekvieno medzio vandens slangas nuvestas. Pas juos zemes ukio
 sezonas dabar, vasara kaip pas mus ziema pas ukininkus- siestos
 ir bimbinejimo laikas, nes viskas isdege nuo karscio.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/