Tema: Re: Kas idomaus aplink Alicante?
Autorius: fenix@h
Data: 2017-12-15 17:36:31
> o, eisiu guglint.
> siaip laiko 2 sav, tai galima i visas puses vazinet :) svarbu kad per
> pusdieni iseitu pasiekt, kol vaikai dar masinoj issedet gali

per pusdieni ar per 2 pusdienius praktiskai gal ant gibraltaro
patemptum? pats buvau 2x kaip turistas, bet tik trumpam ir abu kartus
nebebuvo laiko paklit iki bezdzioniu. tiesa, ten tas kalnas net ir +35
diena visas apsiniaukes :/

caminito del rey man cia grupse rekomendavo, patiko. jeigu ten salia
apsistosit, tai tie tvenkiniai aplink, kai kurie su maudyklom, aisku cia
vasarai, irgi labai geruliai :) o bilietai i pati kelia, tai tik su
uzsakymu ir BUTINAI imkit su autobusu, nes jei bogu neprisimenu, ar ten
vietoj galima dasipirkt ar ne.