Tema: Re: Kas idomaus aplink Alicante?
Autorius: fenix@h
Data: 2018-01-09 18:44:05
2018.01.09 16:16, Mindaugas rašė:
> Kazada "keliaujant" po ispaniją "tourist info" taške paklausėm, kur ir
> kada koridą galime pažiūrėti, blin kaip supyko ten vietiniai... Maždaug
> čia dalis vietinės šventės o ne turistų atrakcijai skirtos skerdynės...
> Tai domėkitės atsargiai, kad į galvą negaut.

tai mes taip ir kazkada paklausem viesbutyje, tai specialiai mums po
kiek laiko surado kazkoki kaima X, kur butent ta diena kazkas vyksta.
Surado mums kazkur laikrastyje asmeninio skelbimo dydzio skelbima, kad
korida vyks kazkur 100km atstumu. Buvom vieninteliai turistai, o pati
korida buvo, demesio:

meistelis, sakykim mazo raj centro dydzio, iki 10k galvu, grazu, ebt ne
turistinis, vietove labiau kalnu. miestlio centras, zmoniu nera.
Fontanas, atsigaivinam. Prietu metas, karsta, siestos laikas. Ziurim
renkasi zmones savaitgaliaujantys - max 50. Miestelio centrine aikste
paruosta prmogoms - aikste kaip tradicinio ispanisko miestelio:
baznycia, kazkokie kiti municip pastatai, senamiestis, geometrine forma
aiskte netaisyklinga. Aikstej keletas metaliniu narvu, isejimai uztverti
metaliniais vartais, keletas kitu tokiu uztilitariniu metaliniu
strukturu. Show prasideda - atvezhama teshmenine karve, gal 1.5t
gabaritu, jinai pavedziojama pro buliuku nosis ir atskiriama nuo ju.
tada pirmam "vaikuciui" buliukui hujarinama is elektrines lazdos ir
atidaromas jo gardas. Prasideda show :) Programa laisva - jeigu nori nuo
aukstesnes pakylos stebi kaip jis laksto po aikste, o burys civiliu
ziiopliu ji erzina, ir staigiai bega sleptis i narva, uz kampo uz
uztvaros ir pan. Tas pats kartojama su kitais buliukais. Niekas nieko
nepaskerdzia, nieko blogo nenutinka. Kai jau po keliolikos minuciu tas
buliukas issikvepia,   iviliojamas vel i ta savo garda (mashina prie
rampos) T.y. tu pats gali ir tik zuret ir dalyvaut. Isisdrasinom ir
patys sudalyvavom. Adrenalinas panasiai kaip nardant zuvi puses savo
dydzio pamacius ir dar +. Turiu fotkiu ir video kur 300+ kg raguotas
monstriukas per 50cm nuo mano shiknos prabega. Pramoga FANTASTISKA
gavosi, nekainavo nieko. Uz ragu griebt nemeginau, vietiniai pacanai
megino, pavyko, niekas nemire, nesusizeide :) Tai irgi kaip koridos rusis.

Po keliu metu buvau ir tikro koridoj Sevilijoj - vat ten tai skerdykla
su orkestru.