Tema: Re: Kas idomaus aplink Alicante?
Autorius: fenix@h
Data: 2017-12-15 17:43:46
2017.12.15 17:36, fenix@h rašė:

> per pusdieni ar per 2 pusdienius praktiskai gal ant gibraltaro
> patemptum? pats buvau 2x kaip turistas, bet tik trumpam ir abu kartus
> nebebuvo laiko paklit iki bezdzioniu. tiesa, ten tas kalnas net ir +35
> diena visas apsiniaukes :/
>
> caminito del rey man cia grupse rekomendavo, patiko. jeigu ten salia
> apsistosit, tai tie tvenkiniai aplink, kai kurie su maudyklom, aisku cia
> vasarai, irgi labai geruliai :) o bilietai i pati kelia, tai tik su
> uzsakymu ir BUTINAI imkit su autobusu, nes jei bogu neprisimenu, ar ten
> vietoj galima dasipirkt ar ne.

tiesa, siaip dar jeigu nebusit prisirishe prie nakvynes vienam taske,
tai i sevilija labai rekomenduoju - visiskas kontrastas su barcelona,
paziuret yra i ka, dviem dienom pilnai veiklos bus. pats senamiestis
labai labai man patiko. o jeigu noresit astriausiu pojuciu - ten viena
is didziausiu ar didziausia koridos arena. pzdc kokios skerdynes buna.