Tema: Re: Turkija
Autorius: Velnias
Data: 2017-06-15 17:49:52
Buvau aš irgi šitame savaitę. Pats viešbutis, teritorija, maistas,
bazseinai, tiltas zjbs, bet kambarys tame pagrindiniame pastate tai nekažką
pasitaikė - mažas, priplėkęs, su pelėsio kvapeliu, kondiškė centrinė,
faktiškai neveikianti.

"Edvinas"  wrote in message news:ohu1r9$k81$1@trimpas.omnitel.net...

Teko leisti savaite sitame viesbutyje. Tik su seima reikia butinai imti
apartamentus nameliuose kitoje teritorijos puseje (ten yra ir atskiras
baseinas suaugusiems ir vaikams), nes prie pagrindinio viesbucio didelis
baseinas su visa diena ir vakara diskotekom. Teritorija didele, zalia,
papludimi didelis tiltas. Stipriai rekomenduoju.

---