Tema: Re: Turkija
Autorius: MaRiUs
Data: 2017-05-19 09:11:12
Amara tinklo paziurek, verti damesio irgi: Amara Club Marine ir Amara
Dolce Vita (cia tas kur Tagyyl iš nasha rasha filmuoja... )
Delphine pats nebuvau, bet pazistami highly rekomendavo, be to LT
pamegtas viesbutis, tai daug shansu kad vaikai ras draugu lietuvisku...

Del km i aerouosta tai nesijaudinciau, nelabai skiriasi laikas, be to i
Kemero puse varant reikia pervaziuot visa Antalija, o i Alanijos - ne,
tai laiko atzvilgiu gaunasi +/- panasiai....
Is geresnių dar Marti Myra siulyciau paziuret.
Bet realiai tai as kaip darau tai atsidarau kokiu tezu  paieska:
http://book.tez-tour.com/book/vc/site_lt/tourSearchNew-lt
issirenku ko man reikia ir kada ir pagal kaina bandau rinktis, na zinoma
po to dar visokie Tripadvisoriu ir otzyv.ru reviewsai perskaityti buna
ir nusprendziu, tada dar su agentura kokius 5-7% nuo tos kainos
nusideri....zinoma tik i tezus orientuotis nepatartina, reik ta pati
paziuret ir pvz novature, kartais buna labai dideli skirtumai, pvz
pernai vaziavom rugpjuti 4iese tai skyresi ~500 EUR (1800 nova pries
2300 Tez) viskas tas pat tam paciam viesbuty... :)

--
MaRiUs

Kaunas