Tema: Re: Q: Turkija
Autorius: Edo
Data: 2017-05-26 09:17:17
Pries kelis metus cempionu lygos finala ziurejau bare artimiausiame miestelyje. Bet yra teke tiek cempionu lyga, tiek Europos/pasaulio cempionatus, tiek olimpiada ziureti viesbutyje. Kartais net atostogas derindavau su salyga, kad pavyks paziureti kazka, ka noriu. Aisku, dazniausiai is visokiu day-trip'u grizdavom veliau negu planuota, bet vistiek tv buvo reikalingas kai Europoje atostogaujam :-)

--
Free News Reader
http://put.hk