Tema: Re: Q: Turkija
Autorius: MaRiUs
Data: 2017-05-25 10:08:26
Nu 4 i standarta tai ir nesugruda turbut....
Pernai Marmary Grand Yazici palace family rooma vietoj vieno kambario
deklaruoto didelio dave kokiu ~55 kvadratu su dviem kambariais ir vienam
is ju dar koks stalo teniso stalas butu tilpes priedo :)))
Manau vietoj pamojavus kokiais 40-50 Jevro ta reikala galima patiunint
anyway... O kartais ir be jevro papuola ....

--
MaRiUs

Kaunas